Dag 8 Köthen / Bad Belzig fietsvakantie - Reisverslag uit Belzig, Duitsland van AnsenDigiPiet Verkooijen van Unnik - WaarBenJij.nu Dag 8 Köthen / Bad Belzig fietsvakantie - Reisverslag uit Belzig, Duitsland van AnsenDigiPiet Verkooijen van Unnik - WaarBenJij.nu

Dag 8 Köthen / Bad Belzig fietsvakantie

Door: digipiet

Blijf op de hoogte en volg AnsenDigiPiet

13 September 2015 | Duitsland, Belzig

Vandaag van Köthen / Bad Belzig fietsvakantie dag 8 gefietst.

Vanmorgen was er nat gevallen en er viel nog steeds wat miezer (heel weinig) maar genoeg om de weg nat te houden, oppassen dus!

Rustig de Europa Radweg R1 weer opgepakt, dat was niet moeilijk want ik had de overnachting aan de route.

Toch nog na een kilometer of 10 voelde ik mijn voorwiel op het natte asfalt gaan glijden!
Gelukkig kon ik dit nog met een stuurcorrectie opvangen, maar was dus dubbel gewaarschuwd VOORZICHTIG zijn!!!

Verder was het zondag en al mijn voorraad eten ging er vandaag door en moest ik onderweg mijn eten proberen aan te vullen. Niets gezien onderweg.

Wel onderweg door mooie plaatsen gefietst zoals Wittenberg en heb vandaag dus mooie plaatjes kunnen schieten.Op Facebook zal ik ze erbij plaatsen en later ook nog in STRAVA toevoegen.
Vandaag geëindigd op de geplande plaats Bad Belzig, en de overnachting was ook snel geregeld.
Het werd het Burghotel, kwam er op tijd aan (16:00) met genoeg kilometers om te stoppen, kan ik vanavond lekker uitrusten voor de dag van morgen!
Morgen gaat de rit naar Berlijn met 112 km te gaan.
Misschien kan ik net als vandaag wat afsnijden onderweg en zo ook de onverharde paden ontwijken, want dat is me vandaag goed gelukt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

AnsenDigiPiet

Ans en Piet op weg met de fietsen naar Emiel en Monica van Es woonachtig in Lebork in Polen

Actief sinds 02 Sept. 2015
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 5001

Voorgaande reizen:

06 September 2015 - 27 September 2015

Ans en Piet op de fiets naar Polen

Landen bezocht: