Dag 9 voorspoedig begin en nat einde - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van AnsenDigiPiet Verkooijen van Unnik - WaarBenJij.nu Dag 9 voorspoedig begin en nat einde - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van AnsenDigiPiet Verkooijen van Unnik - WaarBenJij.nu

Dag 9 voorspoedig begin en nat einde

Door: digipiet

Blijf op de hoogte en volg AnsenDigiPiet

14 September 2015 | Duitsland, Berlijn

Vandaag maandag 14-09-2015 van Bad Belzig een rit dwars door het centrum van Berlijn naar het geplande Hostel.

Ik zie dat mijn rit in Berlijn niet goed geregistreerd is, waarschijnlijk komt dat omdat het ging regenen en de batterij bijna leeg was, dus heb ik er een plastic zakje over getrokken zodat er geen water door de open aansluiting naar binnen kon lopen!
Daardoor heb ik waarschijnlijk de stopknop geactiveerd zonder dat ik het wist.

Na gestart te zijn kwam ik er al snel achter dat ik vergeten was om mijn bidons met water te vullen, dus weer maar terug naar het hotel om deze te vullen en daarna opnieuw gestart.
Het eerste stuk tot Potsdam ging voorspoedig.
Verder door Postdam en Berlijn mooie plaatsen gepasseerd, en uiteraard op de gevoelige plaat vastgelegd! Jammer dat het begon te regenen, en ik kwam dus ook kletsnat aan.
Helaas was er geen Hostel te vinden, maar na wat zoeken en vragen kwam ik wel in de buurt bij een hotel terecht.
Helaas was het hotel volgeboekt en andere hotels daar in de buurt ook wisten ze mij al te vertellen omdat er voor mij al meer gasten hun neusje hadden gestoten.
Maar ze waren zeer behulpzaam en na te kennen hebben gegeven dat ik naar een Hostel zocht wisten ze er daar wel eentje in de buurt Ze hebben voor mij gebeld en daar hadden ze nog een kamer vrij, die hebben ze gelijk geboekt voor mij.
nu nog er naar toe fietsen.
Aangekomen kon ik het nummer (44) van de straat niet vinden, bleek ik bij nummer 48 naar binnen moest.
Er stond een gloednieuw Hostel wat net 2 weken open was en nog niet helemaal klaar is.
Wel hebben ze dus al meerdere kamers in gebruik genomen!
Alles heel mooi en uiteraard nieuw!
Veel foto's gemaakt vandaag, later op de avond zal ik ze toevoegen, maar nu ga ik eerst eten.
Morgen Ga ik Polen binnen fietsen!
en daarna nog 4 dagen in Polen peddelen tot ik op de plaats van bestemming ben!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

AnsenDigiPiet

Ans en Piet op weg met de fietsen naar Emiel en Monica van Es woonachtig in Lebork in Polen

Actief sinds 02 Sept. 2015
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 4999

Voorgaande reizen:

06 September 2015 - 27 September 2015

Ans en Piet op de fiets naar Polen

Landen bezocht: