Dag 10 Duitsland uit Polen in - Reisverslag uit Kostrzyn nad Odrą, Polen van AnsenDigiPiet Verkooijen van Unnik - WaarBenJij.nu Dag 10 Duitsland uit Polen in - Reisverslag uit Kostrzyn nad Odrą, Polen van AnsenDigiPiet Verkooijen van Unnik - WaarBenJij.nu

Dag 10 Duitsland uit Polen in

Door: digipiet

Blijf op de hoogte en volg AnsenDigiPiet

15 September 2015 | Polen, Kostrzyn nad Odrą

15-09-2015 fietsrit van Berlijn naar Kostrzyn nad Odra (Polen)
Vandaag was het goed weer veel zon ook wel wind die later op de dag wat harder ging waaien net het laatste stuk van 18 kilometer naar de Poolse grens.

De laatste dagen nadat ik alleen ben gaan fietsen heb ik veel de gedachte gehad om ook te stoppen. Alleen fietsen is niets voor mij heb ik wel gemerkt, maar de focus om toch door te gaan heb ik me van dag tot dag opnieuw opgepept en gedacht weer een rit en zo tot vandaag heb ik me kunnen blijven motiveren om toch door te gaan en deze uitdaging van ongeveer 1600 km in 14 dagen te fietsen te voltooien.
Nu nog 4 dagen te gaan in Polen naar de eindbestemming Lebork.
Vandaag toch weer leuke dingen gezien onderweg en uiteraard weer gefotografeerd, deze volgen weer later! nog speciaal op verzoek een selfie gemaakt!

Hier in Polen was het al gelijk moeilijk zoeken naar een hotel, onderweg gevraagd, maar niet verstaan niet!
Het eerste hotel wat ik zag gevraagd of er nog plaats was, volgeboekt! Dat kreeg ik te kennen doordat de receptioniste met haar hoofd nee schudde!

Opeens kreeg ik een helder idee om via Booking.com te kijken, en wat zie ik als eerste een HOSTEL waar ik naar op zoek was! Heb dit gelijk online geboekt en kreeg gelijk ook een route voor de fiets om er naar toe te gaan, was dus vlakbij.
Daar aangekomen lag mijn boeking al uitgeprint klaar, kan toch niet makkelijker.
Wel geen douche op de kamer, maar voor € 26,00 kan je wel in een gezamenlijke (mannen) douche duiken.
Hier laat ik het weer even bij, dan ga ik eerst maar wat eten. Tot morgen.

PS: voor de foto's zie Facebook

  • 15 September 2015 - 19:31

    Anton Knipscheer:

    Hoi Piet, je hebt heel wat meegemaakt, het was tot nu toe niet zo simpel. Maar met nu nog vier dagen te gaan, moet het vast wel lukken. Veel succes de laatste dagen.
    Groet, Anton Knipscheer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

AnsenDigiPiet

Ans en Piet op weg met de fietsen naar Emiel en Monica van Es woonachtig in Lebork in Polen

Actief sinds 02 Sept. 2015
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 4998

Voorgaande reizen:

06 September 2015 - 27 September 2015

Ans en Piet op de fiets naar Polen

Landen bezocht: