Dag14 weer met Ans - Reisverslag uit Lębork, Polen van AnsenDigiPiet Verkooijen van Unnik - WaarBenJij.nu Dag14 weer met Ans - Reisverslag uit Lębork, Polen van AnsenDigiPiet Verkooijen van Unnik - WaarBenJij.nu

Dag14 weer met Ans

Door: digipiet

Blijf op de hoogte en volg AnsenDigiPiet

19 September 2015 | Polen, Lębork

Dag 14 zaterdag 19 september 2015
Vandaag samen met Ans vertrokken vanaf Bytów en naar Lębork .
Vandaag de laatste etappe naar de eindbestemming in Lebork, van deze 14 daagse tocht van Made naar Polen, met Ans gefietst!
Gisterenavond werd ik spontaan verrast door Ans die in het Hotel waar ik op dat moment verbleef in het restaurant met Emiel voor mijn neus stond!
Ze hadden dit samen al besproken, en Emiel had op STRAVA bekeken waar mijn rit beëindigd was zodat ze op de juiste plek mij konden vinden.
Vandaag dus lekker weer samen gefietst in het heuvelachtig gebeid Pomorskie van Polen.
Onderweg nog wat leuke plaatjes geschoten o.a. van het Hotel (kasteel) waar we overnacht hadden, van een typisch Poolse begraafplaats met de vele kleurrijke bloemen, en nog wat andere leuke dingen onderweg met als laatste uiteraard het bord van Lębork met mij daarbij en het bekende kerkje vlak bij het huis van Emiel, de zoon van Ans.
Onderweg was het behoorlijk heuvelachtig gezien de hoogtemeters: 318 meter gestegen en 413 meter gedaald, vooral het laatste stuk daalde we zowat in een keet 100 meter!
Al bij al is het voor mij, en ook een beetje voor Ans, een leuke tocht geworden, wel met de bedoeling om het volgend jaar over te doen zodat Ans de rit ook helemaal mee kan maken, en daarmee de materiaalpech en het uitvallen van deze tocht kan vergeten.
Over materiaalpech, buiten mijn val met de fiets, waarbij e.e.a. stuk gegaan is geen enkel materiaal probleem gekregen en geen lekke banden gehad.
Verder bedank ik een ieder die mij onderweg gesteund heeft en zeker op de momenten dat ik het alleen fietsen eigenlijk niet meer zag zitten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

AnsenDigiPiet

Ans en Piet op weg met de fietsen naar Emiel en Monica van Es woonachtig in Lebork in Polen

Actief sinds 02 Sept. 2015
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 4996

Voorgaande reizen:

06 September 2015 - 27 September 2015

Ans en Piet op de fiets naar Polen

Landen bezocht: